Вівторок, 26.11.2024, 02:03 | Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід
Головна » 2018 » Серпень » 7 » Книжковий час
13:03
Книжковий час

       

     Метою проведення рекламного агентства «Книжковий час» для дітей молодшого та середнього шкільного віку було виявлення кращих методів ненав’язливої реклами, що сприяють видачі саме прорекламованої книги навіть тим читачам, яким запропонована книга при першому погляді не сподобалася (наприклад, тому що важка, дрібні літери. Не нова, або навпаки – забагато ілюстрацій, замало тексту). Бібліотекарі також рекламували книгу Ж.Верна «П’ятнадцятирічний капітан». А присутні заходу – казку «Колобок» та «Незвичайні пригоди у Лісовій школі» В.Нестайка. складом комісії на чолі з «незалежним експертом» Сабріною було вирішено, що працювати до агенції буде взято Сергійка, який краще від усіх прорекламував книгу В.Нестайка. Було зроблено висновки, що перегляд буктрейлерів сприяє зацікавленості до певної книги, а живе голосне зачитування з книги підкреслює її особливості: легкість чи її відсутність при читанні, стиль написання автором, захопливі чи не дуже описи. У поєднанні – це кращий тандем для книжкової реклами. Й артистизм «рекламщика» також має переваги. Захід пройшов дуже пізнавально та весело, що у час літніх канікул важливо.                                


Нравится

Подібні новини:


Категорія: Масові заходи | Переглядів: 571 | Додав: tetyana | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]